maandag 8 juli 2013

Countdown!

En dan is het bijna zover, over een paar dagen vertrekken we dan eindelijk en wat hebben we er veel zin in!!! We beginnen allemaal in de vakantiemodus te komen, alhoewel er nog even flink wat werk verricht, afgerond en overgedragen moet worden. Max en Anne hebben al half vakantie. Deze week nog boeken inleveren en vrijdagmorgen het rapport ophalen, het stelt al niet meer zo veel voor en ze zijn allebei over naar de vierde! Harry en ik werken nog de hele week.
Het programmaboekje dat ik heb gemaakt, wordt nog een beetje aangevuld, maar is eigenlijk wel klaar, met alle adressen, mogelijke eettentjes en excursies. Handig voor onderweg en leuk voor de thuisblijvers van wie ik weet dat ze zeer meeleven. Het is iig erg leuk geworden!
Verder hebben we een onderwatercamera (Olympus Tough TG-320) gekocht en allebei nog een E-reader (Kobo-glo), dat scheelt gewicht, vooral op de terugweg! In de E-reader zit een ingebouwd lampje, zodat je ook in het donker kunt lezen. Het blijft nog wat onwennig, lezen van een schermpje ipv een echt boek, maar het went vanzelf. De onderwatercamera hebben we nog niet uitgeprobeerd, een review komt vanzelf op dit blog. Koffers hebben we niet meer aan hoeven schaffen, we konden een paar mooie lenen.
Zaterdag mijn zomerjurkjes en korte broeken (die hebben we dit jaar nog niet veel nodig gehad) uit de kast gehaald en toch nog maar even gepast, voor de zekerheid. Altijd fijn hè, jurkjes die een beetje mee rekken...:-)

Gisteren nog een sunsettour geboekt in Fort Myers Beach voor 19 juli. Hopelijk treffen we dolfijnen en een mooie zonsondergang op zee.



En ook de ouders van Harry kwamen gisteren langs. Ze passen op de katten en het huis en vinden het altijd prettig om alles nog even na te lopen. We hopen voor hun eindelijk eens mooi weer in onze vakantie, zodat ze lekker kunnen gaan fietsen.

Vanmorgen om 5.00 uur wakker gezoemd door een mug en van de nood een deugd gemaakt door er maar vast uit te gaan om mijn werkdag vroeg te starten.....ik heb alleen mijn mail gelezen en ben vervolgens dit blog gaan schrijven... HUP, aan het werk nu, Irm!

De volgende blog zal waarschijnlijk vanuit een zonnig Hilton in Key Largo gepost worden!

Een warme groet!


4 opmerkingen:

  1. Fijn zo'n vroeg blog, kan ik niet alleen de Florida blogs lezen met een kop koffie maar ook een Nederlande update:).Werk ze, ik ga nu ook aan de slag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast een hele goede reis, en het Hilton Inn Key Largo is een heerlijk hotel, hier zijn wij in 2008 ook geweest, helaas hadden we toen niet zulk mooi weer. Hopelijk krijgen jullie dat wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens jullie 'n goede reis en ik ga er ook fijn van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen