vrijdag 26 juli 2013

Dag 12: Shop till you drop!

Vanmorgen met Anne de boodschappen bij de Walmart gedaan. We waren even na half 8 onderweg.


ICECREAM!!!
Na het ontbijt zijn we in de auto gestapt naar de Floridamall. O.a. Forever 21, wat een leuke winkel! Na de Starbucks met Churros door naar de Premium Outlet. Zeer goed gescoord, mag ik wel zeggen! Oké oké, enigszins teleurgesteld in de Adidas winkel, waar ik graag een nieuwe zondagse broek en een nieuw vest had willen kopen, mooi niet dus, of eigenlijk niet zo mooi niet dus. Anne heeft daar wel een paar gympen gekocht, dat maakte het weer een beetje goed. Verder had de Converse winkel bij ons vorige bezoek beloofd dat we de volgende keer 20% korting zouden krijgen... en aangezien €28,00 voor een paar sneakers (€70, 00 in Nederland) toch wel een hele mooie prijs is, kon ik die leuke rode toch écht niet laten liggen. Ik ben niet zo'n shopper, maar vandaag wel! Ik dacht namelijk ook dat de UGG-store in de outlet zou zitten, maar nee :-/. Wel verkochten ze UGGs in een andere schoenenwinkel, waar we richting auto langs liepen. En ook die kostten de helft van wat ze in Nederland kostten....anyway...ik ben een blij mensch met mijn nieuwe échte UGGs :-))
De buren zullen het wel een gek gezicht gevonden hebben, zo'n vrouwtje in zomerjurkje én UGGs, dansend op de oprit met 35°...


Over de oprit gesproken, hier nog wat foto's van onze dikke Dodge met al zn spannende knopjes. De achterklep en zijdeuren doe je, met een druk op een van de knoppen, open-en-weer-dicht, van buiten of van binnen. Zélf de achterklep dichtslaan is zó 2012.. Airco bedien je allemaal lekker zelf en er zijn overal geheime opbergplaatsen, om nog maar te zwijgen over de luxe stoelen...*zucht*.... zou hij minder dan 23 kg wegen en opvouwbaar zijn?








Maar goed. Genoeg even over die auto, die nog maar 11.000 op de teller had staan toen we hem meekregen...ehhh...waar was ik gebleven....

Op de terugweg van de outlet bij de Taco bell weer lekkere tacos en nachos gehaald. Na het eten wat gerommeld, foto's gemaakt, gezwommen, gelezen, gepoold, getafeltennist, gewassen en gevouwen (life goes on) en tegen middernacht naar bed gegaan.





Ik heb amper tijd om mijn eigen blog bij te houden, het lezen van andere Floridavakantieblogs is tot nu toe amper gelukt... die bewaar ik voor na de vakantie dan maar :-)

Morgen afscheid van de villa :-(( Weer een plek waar we terug willen komen.  Wat een fantastisch en gezellig huis op een prachtige lokatie! Gelukkig wacht ons nog een volgend avontuur in Miami!

Een warme groet!








4 opmerkingen:

  1. Wat'n enorme Super's en dan die heerlijke dingen voor aan die voeten.Heel jammer natuurlijk van dit mooie voertuig,dat dat zwaarder is dan 23kg. SSSSSSSSonnnnnndddddeeeeee!Past ook wel bij dat mooie huis!
    Op naar het volgende avontuur.Hier nog steeds warm,maar gaat nu wel gepaard met flinke onweersbuien. Jullie komen zeker bijna weer thuis????????????Lieve groet Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig om met die grote bakken rond te rijden in Florida heh, wij genieten er ook zo van. De shopping actie van vandaag is aardig gelukt.
    Heel veel plezier in Miami.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De outlet Uggs store zit in de premium aan de international drive, jullie zijn waarschijnlijk bij de vineland ave outlet geweest. Mijn ervaring is dat ze meestal de verkeerde kleur hebben daar.
    Het klinkt bekend hoor, het neit kunnen bijhouden van andere blogs. Het lukt mij dit jaar voor het eerst. Veel plezier in Miami.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben je vast heel rijk gevoeld met dit prachtige huis en de geweldige auto.


    Voorlopig heb je hier geen warme schoenen nodig. 30 gr.+
    Het heeft nu wel flink geregend en geonweerd, maar de zon schijnt al weer volop.

    BeantwoordenVerwijderen